Obsługa konferencji plenerowej

     W dniach 13-15 kwietnia 2015 roku zmierzyliśmy się z nie lada wyzwaniem podejmując się obsługi konferencji plenerowej. W tych dniach w Tarnobrzegu miało miejsce szkolenie skierowane do służb ratownictwa. Szkolenie stanowiło część europejskiego programu Eden, mającego na celu usprawnienie systemu reagowania w przypadku zagrożeń CBRNe, do których zalicza się broń chemiczną, biologiczną, radiologiczną, nuklearną oraz materiały wybuchowe; skrócenie czasu reagowania; ulepszenie ochrony imprez masowych oraz kluczowych i szczególnie narażonych obiektów; a także budowanie technicznego, społecznego i psychologicznego przysposobienia do sytuacji zagrożenia na obszarze całej Unii Europejskiej. Program szkolenia obejmował wiele zajęć praktycznych i symulacji potencjalnych sytuacji zagrożenia, które odbyły się w terenie, co znacznie utrudniło przygotowanie i obsługę konferencji. Plenerowe warunki wymagają precyzyjnego planowania, przewidywania nagłych zajść i zabezpieczania się na wypadek nieoczekiwanych zmian.
     Zespół techników pracujących przy obsłudze konferencji plenerowej skrupulatnie rozplanował swoje zadania, aby zagwarantować komfortową pracę naszym tłumaczom oraz maksimum korzyści uczestnikom biorącym udział w szkoleniu. Zapewniliśmy cały niezbędny sprzęt audio i video, gwarantując łączność kabin tłumaczy z nagłośnieniem sali, jak również z odbiornikami, z których korzystali uczestnicy w terenie. Tłumaczenie dostępne było zarówno w sztabie dowodzenia, jak i w jednostce plenerowej, a wszystkie ćwiczenia nagrywane dwoma kamerami i dostępne poprzez streaming w centrum kierowania symulowanymi operacjami. Nie zapomnieliśmy o niczym, ani o bezprzewodowych mikrofonach dla ułatwienia dynamiki szkolenia ani o dodatkowych łączach internetowych czy niezbędnych generatorach prądu. Obsługa plenerowej konferencji w Tarnobrzegu nie należała do prostych zadań, tym większa jest jednak nasza satysfakcja i przyjemność płynąca ze świadomości, że wszystko przebiegło zgodnie z planem, a nasza praca w pełni sprostała oczekiwaniom klienta.


Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0

Komentarze / 0

musisz zalogować się, aby dodać komentarz... → Zaloguj się | Rejestracja